COMENZILE MAI MARI DE 220 LEI BENEFICIAZĂ DE TRANSPORT GRATUIT

jj

Expediere și livrare

În funcție de timpul de realizare pentru care s-a optat pe pagina de comandă, expedierea și livrarea pot dura de la 2-4 zile lucrătoare (pentru cei care au ales sistemul de urgență) până la 7-8 zile lucrătoare (pentru cei care nu au ales sistemul de urgență).

Pentru livrările în România, costurile de expediere sunt GRATUITE pentru achiziții peste 220 lei și 20 lei pentru achiziții sub 220 lei.

Pentru celelalte țări din UE, comanda minimă este de 100 EUR/ 500 lei.

Magazinul online, www.leoandlisa.ro, oferă serviciul de livrare rapidă, prin firme de curierat, pe întreg teritoriul UE. Leo&Lisa va preda firmei de curierat produsele și serviciile achiziționate de către client în termenul menționat pe site la data realizării comenzii sau în cadrul comenzii, pentru produsul/ produsele comandate și la adresa menționată în comandă.

Pentru întârzierile ce pot apărea, după ce coletul a fost predat firmei de curierat, nu suntem răspunzători, dar vă stăm la dispoziție cu informații privind stadiul livrării coletului, precum și înaintarea către firma de curierat a unui mesaj, pentru urgentarea livrării.

În cazul în care au fost comandate în cadrul unei singure comenzi mai multe produse cu un termen de livrare diferit, termenul de livrare al tuturor bunurilor comandate va fi egal cu cel mai lung dintre termenele de livrare ale produselor comandate.

În cazul în care produsul/ produsele vor fi livrate cu depășirea termenului sus menționat, Leo&Lisa va informa clientul prin e-mail, de îndată ce va lua la cunoștință despre faptul că livrarea comenzii nu va putea fi realizată în termenul maxim stabilit.

În cazul în care produsul va fi livrat cu o întârziere mai mare de 10 zile clientul poate renunța la comandă în termen de 3 zile de la data recepționării emailului de informare emis de către Leo&Lisa prin e-mail. În acest caz sumele plătite vor fi rambursate în totalitate conform legii, în termen de maximum 14 de zile de la data recepționării de către Leo&Lisa a emailului de renunțare al clientului.

În cazul în care produsele comandate au fost livrate cu o întârziere mai mică de 10 zile sau clientul nu a renunțat la comandă în termenul și condițiile menționate mai sus în prezenta secțiune, acesta nu are dreptul de a refuza ridicarea produselor comandate sau de a cere despăgubiri sau daune pentru faptul că produsele comandate au fost livrate cu întârziere.

Leo&Lisa va preda către client odată cu produsul/ produsele comandate toate documentele aferente produsului/ produselor achiziționate de către client.

Clientul se obligă să preia de la transportator produsele comandate. În funcţie de volumul şi destinaţia coletelor, transportatorul va contacta clientul pentru a fixa de comun acord condiţiile livrării. Eventualele costuri suplimentare percepute de către transportator în cazul unor livrări atipice, vor fi suportate de client.

În cazul în care clientul nu va putea fi contactat sau nu se va putea realiza cu acesta o înţelegere cu privire la livrarea comenzii, produsele comandate vor fi înapoiate vânzătorului, aceste produse redevenind proprietatea Leo&Lisa. În acest caz Leo&Lisa nu va înapoia clientului suma de bani achitată reprezentând contravaloarea produselor și a costurilor de transport.

Livrarea produselor se consideră îndeplinită la momentul când produsele comandate sunt puse la dispoziția clientului. Nota de livrare emisă de către transportator, datată și semnată de către client face dovada livrării produsului.

La momentul livrării, clientul va trebui să refuze preluarea coletului, dacă acesta prezintă urme vizibile de deteriorare.

Clientul trebuie să verifice imediat ulterior livrării conținutul coletului și conformitatea produselor livrate. Clienții vor trebui să verifice dacă produsele livrate coincid cu produsele comandate și să verifice integritatea produselor ce au fost livrate, astfel încât acestea să nu prezinte semne de deteriorare.

În cazul în care a intervenit o eroare privind conținutul coletului sau in cazul unor produse vizibil deteriorate, clientul va trebui să contacteze Leo&Lisa în termen de maximum 24h de la data primirii produselor și să indice în ce constă eroarea sau neconformitatea vizibilă, prin e-mail.

Un reprezentant al Leo&Lisa, va oferi asistenţă în cazul în care clientul va trebui să returneze produsele originale intacte împreună cu accesoriile, ambalajul original și toată documentaţia. În cazul în care Leo&Lisa va constata faptul că reclamația clientului este întemeiată și produsele livrate au fost returnate intacte, în ambalajul original și împreună cu toate documentele privind produsele, va livra produsele comandate inițial în termenul inițial de livrare, ce va curge de la data recepției produselor returnate de către client. În acest caz toate costurile de livrare vor fi suportate de către Leo&Lisa.

În perioada Sărbătorilor legale și a perioadei de reduceri există posibilitatea să intervină întârzieri la livrarea coletelor din motive independente de voință noastră. Vom face tot posibilul ca aceste aspecte să nu afecteze termenul standard.

Sâmbătă și duminică nu se expediază comenzi. Acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De asemenea curierii nu livrează duminică și în zilele libere.

salutare

Vrei 10% discount?

Abonează-te la newsletter pentru a primi codul de discount.

*Prin completarea acestui formular ești de acord să primești emailuri de la noi și te poți dezabona oricând.

×

Bună! Cu ce te putem ajuta?

× Buna! Cu ce te putem ajuta?